7 tez o blogach

dodano: 
25.01.2005
komentarzy: 
0

„Znaczenie blogów dla branży public relations jest dyskusyjne. Jedni widzą w nich koniec PR-u, inni nowe szanse dla rozwoju branży”. To część wstępu do „7 tez o blogach”, jakie stworzył Lars-Christian Cords (Partner fischerAppelt Kommunikation). W tezie nr. 1 Cords podkreśla, że blogi spowodują w 2005 roku nieodwracalne zmiany w komunikacji. Autor proponuje, aby działy PR podjęły kroki w celu przygotowania się na spore zmiany w medialnym krajobrazie. Firmy, które tego nie zrobią, mogą mieć bowiem problemy. W pozostałych tezach czytamy, że blogi zacierają granice pomiędzy formalną i nieformalną komunikacją. Szybkość i „nieformalność” blogów może nasilić sytuację kryzysową. Wykorzystane jednak jako „środek ostrzegawczy” mogą stać się optymalnym narzędziem PR-owskim w kryzysie. Blogi muszą więc być uwzględnione w strategiach komunikacji marketingowej. Tylko wówczas będą postrzegane jako szanse, a nie jako zagrożenie. Wszystkie „7 Thesen über Weblogs” możemy przeczytać na stronie www.prportal.de

Źródło:

www.prportal.de
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin