Ambasadorzy marek: Małgorzata Kożuchowska dla Avonu

dodano: 
19.01.2017
komentarzy: 
1

Małgorzata Kożuchowska została twarzą marki Avon, która świętuje właśnie 25-lecie w Polsce.

Wizerunek aktorki pojawi się w kampanii promocyjnej linii do makijażu Avon True oraz nowego zapachu Viva La Vita.

„Małgosia stała się częścią ważnej społeczności, która pragnie rozmawiać o pięknie kobiet. Jest to też społeczność, która głósno mówi o sprawach ważnych dla kobiet – profilaktyce raka piersi i walce z przemocą w rodzinie. Jesteśmy przekonani, że dzięki Małgosi, nasz głos słyszany będzie jeszcze mocniej a równolegle – jeszcze więcej Polek stanie się fankami naszych kosmetyków” – komentuje Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji AVON Cosmetics Polska.

W związku z 25-leciem marka wprowadza nową strategię „Porozmawiajmy o pięknie”. Działania promocyjne obejmą telewizję (w tym program telewizyjny stworzony dla AVON), prasę oraz internet – z dużym naciskiem na media społecznościowe. Ogólnopolska kampania telewizyjna, w ramach której emitowane będą spoty z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej, rusza 6 lutego. Za koncepcję kreatywną filmów odpowiada agencja Santo Buenos Aires, za produkcję – agencja Indiana Productions, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Strategia „Porozmawiajmy o pięknie” powstała we współpracy z CPC Brand Consultants. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin