Partnerem głównym tegorocznej edycji The Next Gen of PR, a co za tym idzie – pomysłodawcą konkursowego briefu została marka Coca-Cola – ogłosił Związek Firm PR, organizator projektu.
Kampanie oceniane będą według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt.
Konkurs The Next Gen of PR odbywa się po raz trzeci i skierowany jest do młodych PR-owców. Stanowi on polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek ICCO Next Generation PR World Cup. Zwycięska drużyna otrzyma też nagrodę pieniężną.
Do konkursu zgłosić mogą się dwuosobowe zespoły złożone z uczestników w wieku poniżej 35 roku życia. Każdy z nich musi być zawodowo związany z branżą PR. Zespoły mogą być zgłaszane przez osoby fizyczne oraz podmioty zatrudniające pracowników, np. agencje, firmy czy NGO.
Zgłoszenia można dokonać przez formularz do 30 maja 2024 roku.
Laureaci The Next Gen of PR 2024 zostaną ogłoszeni w czerwcu.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.