sobota, 21 września, 2024
Strona głównaAktualnościDlaczego warto robić eventy

Dlaczego warto robić eventy

Jak przygotować dobry event i dlaczego warto wykorzystać takie narzędzie do kreowania wizerunku – radzi na łamach Hotel Profit Anna Niedziela-Strobel z ANS PR Consulting. „Jeden błąd przy organizacji wydarzenia może pogrzebać cały misternie przygotowany plan”- pisze autorka.

Artykuł skierowany jest do branży hotelowej. Autorka pokazuje przedstawicielom hotelarstwa zalety współpracy z PR-owcami przy organizowaniu uroczystych gal i wydarzeń specjalnych. Udowadnia, że ze względów prestiżowo-wizerunkowych hotelowi opłaca się zaangażować w takie przedsięwzięcie. Dodaje także, że nazwa hotelu podawana w trakcie relacji z wydarzenia „z pewnością pozytywnie działa na wizerunek danego obiektu”.

Jak najłatwiej skorzystać ze wspomnianego rozgłosu? Autorka radzi, aby to hotel przejął inicjatywę i rozsyłał do agencji PR-owskich oraz reklamowych swoje oferty, próbując jednocześnie wyróżnić się na tle konkurencji. Innym sposobem jest zorganizowanie imprezy, która zareklamuje hotel jako dobrego partnera biznesowego, czytamy w tekście. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj