Grupa C2 wybiera alec’s red house

dodano: 
10.02.2005
komentarzy: 
0

Agencja alec’s red house zajmie się obsługą PR Grupy C2, wydawcy tytułów motoryzacyjnych auto tydzień, auto tuning świat, a także corocznego katalogu Auto Katalog Świat Tuningu. „Nasze tytuły konsekwentnie zwiększają swój udział na rynku czasopism motoryzacyjnych, dlatego zaangażowanie agencji public relations, jest naturalną konsekwencją rozwoju wydawnictwa” – mówi Krzysztof Jan Słoma, prezes zarządu Grupy C2. Agencja alec’s red house będzie odpowiedzialna za dotarcie z informacją o czasopismach do decydentów budżetów reklamowych, oraz stworzenie platformy internetowej będącej głównym kanałem komunikacji pomiędzy wydawnictwem i reklamodawcami. Agencja alec’s red house będzie także odpowiedzialna za przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej wydawnictwa.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin