Konkurs PRoto.pl i Lighthouse Consultants!

dodano: 
27.05.2014
komentarzy: 
0

Mamy dla Was konkurs! Wystarczy wykazać się wiedzą o kryzysach w mediach społecznościowych. Do wygrania jest najnowsza książka Andrew Griffina „Crisis, Issues and Reputation Management” oraz 10 kuponów zniżkowych na jej zakup! Nie zwlekajcie! To ostatnie dni na zgłoszenia - rozwiązanie 11 czerwca.

Co trzeba zrobić? Podajcie 3 najważniejsze elementy zarządzania kryzysem w mediach społecznościowych i krótko uzasadnijcie swoją odpowiedź. Rozwiązanie zadania konkursowego prześlijcie na adres e.skubisz@proto.pl (temat maila „Konkurs: kryzys SM”) najpóźniej do 10 czerwca 2014 do godziny 23:55.

Co można zdobyć? Można wygrać książkę „Crisis, Issues and Reputation Management” autorstwa Andrew Griffina albo kupon zniżkowy (25 proc.) na jej zakup, przekazane przez firmę Lighthouse Consultants, należącą do Regester Larkin International Network.

Zapraszamy do zabawy!

Regulamin konkursu

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin