„Kromka Chleba”

dodano: 
26.01.2005
komentarzy: 
0

Caritas Polska rozpoczęła trzecią edycję kampanii społecznej „Kromka Chleba”, która potrwa do 7 lutego br. Akcja jest odpowiedzią na zwiększającą się w Polsce liczbę osób ubogich i ma na celu uwrażliwienie Polaków na los ludzi potrzebujących wsparcia. „Edukacyjny charakter akcji, będący jej osnową, ma za zadanie przekonać ludzi do podejmowania konkretnych działań na rzecz osób zagrożonych marginalizacją” – napisała w informacji prasowej Caritas Polska. Organizatorzy liczą na odzew wielu ofiarodawców, w tym firm i zakładów pracy, które zechcą się podzielić z ubogimi swoimi produktami. Na akcję można również przekazać 1% swojego podatku dochodowego. Wszystkie informacje na temat kampanii można znaleźć na stronie Caritas w Polsce.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin