Lighthouse Consultants i TVP

dodano: 
26.11.2007
komentarzy: 
0

Agencja Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę z Telewizją Polską. Do zadań agencji należy prowadzenie działań z zakresu public relations dla projektu stypendialnego „Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka”.

Działania obejmą kontakty z mediami ogólnopolskimi i regionalnymi oraz wsparcie projektu poprzez komunikację w Internecie. Dodatkowo agencja ma nawiązać współpracę z jurorami konkursu. Głównym celem jest dotarcie z informacją o przedsięwzięciu do jak najszerszej grupy jego adresatów, a także wypromowanie dotychczasowych laureatów projektu. Umowa została zawarta na 6 miesięcy, a agencję wybrano w drodze konkursu.

„Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka” to cykliczny projekt stypendialny skierowany do młodych twórców (14–25 lat), który obejmuje 10 dziedzin sztuki. Jego celem jest wspieranie młodych talentów i umożliwienie im dalszego rozwoju kariery artystycznej. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin