.

LinkedIn wprowadza nowy format reklam

dodano: 
21.06.2018
komentarzy: 
0

LinkedIn wprowadza nowy sposób wyświetlania materiałów promocyjnych: reklamy karuzelowe – informuje wersm.com.

Jak czytamy, portal chce dać reklamodawcom nową metodę opowiadania historii marki i nawiązywania kontaktu z grupami docelowymi m.in. przez treści wizualne.

Źródło: business.linkedin.com

Dalej czytamy, że tego typu rozwiązania reklamowe zostały zapoczątkowane przez Facebooka już kilka lat temu.

Źródło podaje także, że od czasu wprowadzenia reklam karuzelowych w wersji testowej na LinkedInie skorzystało z nich ponad 300 reklamodawców, m.in. Hewlett-Packard Enterprise, RBC i Volvo Canada. Marki wykorzystywały ten format do tworzenia kampanii informujących o firmie czy jej produktach. 75 proc. reklamodawców zaobserwowało wzrost zaangażowania oraz współczynnika klikalności – czytamy. (ak)

Źródło:

wersm.com, LinkedIn Launches Carousel Ads For Better Storytelling, Geoff Desreumaux, 12.06.2018/ Zdjęcie główne: business.linkedin.com
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin