Monitoring 360 stopni na nowej platformie IMM

dodano: 
29.01.2015
komentarzy: 
0

Posty, komentarze, publikacje w gazetach lub na portalach internetowych, a może przekaz telewizyjny czy radiowy? Które medium wybrać, by uzyskać optymalny efekt komunikacyjny? Odpowiedź nie jest tak jednoznaczna, jak wskazywały do niedawna prognozy. Social media nadal prężnie się rozwijają i przyciągają nowych użytkowników. Natomiast nie zyskały kompletnego monopolu na wiarygodność i szybkość informowania oraz nie mogą w całości „wchłonąć” kompetencji pozostałych mediów.

Odpowiedzią na współczesną sytuację medialną, jest zatem bycie na bieżąco ze wszystkimi nośnikami informacyjnymi jednocześnie oraz docieranie do ich treści za pośrednictwem jednego kompleksowego narzędzia. Instytut Monitorowania Mediów przygotował nową Platformę w nowoczesnej oprawie graficznej, która skupia w jednym miejscu wszystkie media oraz narzędzia do gromadzenia i interpretacji publikacji z mediów. Design Platformy jest przejrzysty, funkcjonalny i intuicyjny, a bieżący strumień treści obejmuje wszystkie media. Portale społecznościowe zostały podzielone na cztery części: fora, blogi oraz wyodrębnione kanały: Facebook oraz Twitter, ze względu na największą popularność tych kanałów w komunikacji firm i instytucji. Kliknięcie na wybraną ikonę daje bieżący podgląd publikacji z internetu, social mediów, TV, radia i prasy lub wszystkich kanałów jednocześnie.

Poznaj nową platformę IMM

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin