O sile plotki

dodano: 
13.01.2009
komentarzy: 
0

W magazynie Marketing&more ukazał się artykuł Magdaleny Rydzik, Krzysztofa Ratnicyna i Adama Bodziaka na temat wpływu plotki na wizerunek gwiazd i ich wartość reklamową. Jak czytamy w artykule, dzięki sile plotki na newsach na swój temat, które pojawiają się w tabloidach i na serwisach plotkarskich, gwiazdy mogą zaoszczędzić nawet 120 mln zł.

Autorzy piszą także, że z możliwości jakie daje plotka korzystają branże coraz większego kalibru, miedzy innymi politycy. Mistrzami w wykorzystywaniu jej do swoich celów i robieniu medialnego zamętu są Janusz Palikot i Jacek Kurski. Wiesław Gałązka, specjalista ds. marketingu politycznego uważa jednak, że plotki w polityce nie są groźne. „Nie preparuje się ich żeby kogoś zniszczyć. Przestały być groźnym narzędziem politycznym, tak jak to było w epoce komunizmu” – zauważa Gałązka. (mk)

Źródło:

Marketing&more, Miliony na plotkach, Magdalena Rydzik, Krzysztof Ratnicyn i Adam Bodziak, 01.01.2008,s.1
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin