Pierwsza kobieta w hidżabie w reklamie L’Oreal. Współpraca nie trwała jednak długo
Jak podaje refinery29.com, Amena Khan, brytyjska blogerka, została nową ambasadorką L’Oreal. Ma to związek z nową reklamą produktów do włosów marki, do której zaproszono kilkunastu influencerów pochodzących z Wielkiej Brytanii. Jedną z modelek występujących w kampanii jest właśnie muzułmańska kobieta – pierwsza w historii koncernu, czytamy dalej.
Źródło: Jeden ze spotów L'oreala z udziałem Ameny Khan/ YouTube/L'Oréal Paris UK & Ireland
Wiadomość opublikowana 18 stycznia 2018 roku na portalu renifery29.com została dziś zaktualizowana, gdyż wokół Ameny Khan pojawiły się pewne kontrowersje. W mediach ukazały się informacje o tym, że blogerka w 2014 roku głosiła antyizraelskie poglądy we wpisach na Twitterze, podaje źródło.
Jak czytamy dalej, w związku z doniesieniami medialnymi Amena Khan zdecydowała się zrezygnować z funkcji ambasadorki L’Oreal Paris. Opublikowała też na swoim profilu na Instagramie oświadczenie, w którym przeprasza za swoje wcześniejsze tweety oraz przyznała, że kontrowersje, jakie obecnie wzbudza, mogłyby negatywnie wpłynąć na kampanię marki i odwrócić uwagę od jej głównego przekazu, czytamy.
Źródło: instagram.com/amenaofficial
Jak podaje portal refinery29.com powołując się na BBC, osoba reprezentująca firmę L’Oreal, w odpowiedzi na oświadczenie Ameny Khan, powiedziała, że docenia przeprosiny blogerki i jednocześnie zgadza się z jej decyzją o zaprzestaniu bycia ambasadorką marki.
Czytaj też: Nike będzie sprzedawać sportowe hidżaby dla muzułmanek
(jg)
Zdjęcie główne: screen/L'Oréal UK