PR dla GP

dodano: 
14.04.2005
komentarzy: 
0

Równolegle z kampanią reklamową baterii GP prowadzone są działania PR dla tej marki. W ramach tych działań zorganizowano dla dziennikarzy „Podwieczorek Energetyczny” z niespodzianką, w czasie którego zaprezentowano osiągnięcia firmy na świecie i w Polsce oraz przedstawiono planowane działania reklamowe. Nieustannie podtrzymywana jest współpraca z prasą handlową. W najbliższych miesiącach GP Battery Poland planuje kontynuację działań prospołecznych i sponsoringowych. W poprzednich latach firma była m.in. inicjatorem akcji „Baterie dla szpitali”, za którą jest nominowana do tytułu Dobroczyńca roku 2004. W marcu GP włączyła się w akcję Wielkamoc sztuki – happening, podczas którego odbyła się aukcja prac wykonanych przez młodych twórców i artystów m.in. z baterii i innych nietypowych produktów. Dochód został w całości przeznaczony dla wychowanków domów dziecka – bohaterów programu TVP 1 „Daj mi szansę”.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin