Wizerunek Wrocławia

dodano: 
22.02.2007
komentarzy: 
0

27 lutego odbędzie się debata nt. wizerunku Wrocławia. Jej organizatorem jest dolnośląski oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Uczestnicy spotkania mają dyskutować m.in. o tym, jakie działania należy podjąć, by wzmocnić i podtrzymać istniejący wizerunek regionu oraz o możliwości współpracy specjalistów ds. PR-u z miastem.
Dyskusja animowana będzie przez panelistów: Rafała Czechowskiego, prezesa Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Joannę Delbar, wiceprezesa PSPR-u, Pawła Romaszkana, dyrektora Biura Promocji Miasta UM Wrocławia, dr. Andrzeja Ostrowskiego, filozofa, specjalisty ds. komunikacji i PR-u Uniwersytetu Wrocławskiego, oraz Anny Koryciak z a2 Public Relations. Debata będzie obracać się wokół zagadnień:
• dotychczasowej promocji miasta,
• planów promocyjnych miasta,
• analizy za i przeciw dotychczasowych działań z punktu widzenia public relations,
• roli public relations w kreowaniu wizerunku miasta,
• możliwości współpracy specjalistów do spraw PR z miastem,
• współpracy obustronnej na linii miasto – obywatele,
• jednolitej strategii komunikacyjnej dla miasta.
Udział w dyskusji będą mogli zabrać także zebrani na sali goście oraz dziennikarze. Początek debaty o godzinie 18 w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu, w sali wielkiej zachodniej. Wstęp wolny. Więcej informacji na temat spotkania udziela Szymon Sikorski. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin