Wsparcie w kryzysie

dodano: 
17.04.2007
komentarzy: 
0

Magazyn Eurobuild Poland zamieścil artykuł poświęcony współpracy firm deweloperskich z agencjami PR. Autorka, Ewa Andrzejewska, skupiła się na możliwości wsparcia, jakie deweloper może w trudnej sytuacji otrzymać od zewnętrznej firmy public relations. Andrzejewska przytoczyła przypadek firmy Pirelli Pekao Real Estate, która w sierpniu 2006 zmagała się z kryzysem związanym z jej warszawską inwestycją przy ul. Okopowej. Firma skorzystała ze wsparcia agencji Lighthouse Consultants, która specjalizuje się w public relations kryzysowym.
Jej działania usprawniły komunikację pomiędzy firmą, a jej klientami i innymi grupami. Zastopowały także lawinę nieprzychylnych deweloperowi materiałów w mediach. Przemysław Mitraszewski, partner zarządzający w agencji, stwierdził, że: „Najprostsze rozwiązania są zawsze najlepsze”, a za takie uznał: „Po pierwsze otwarcie rozmawiać z klientami. Po drugie przekonać ich, że powstała sytuacja nie jest grą na zwłokę, która ma na celu tylko podniesienie cen mieszkań.”. Ryszard Danielewicz, prezes zarządu Pirelli Pekao Real Estate stwierdza: „To naturalne, że w trudnych chwilach uwalniają się emocje, a zewnętrzna firma PR może chłodno spojrzeć na sytuację, poza tym dysponuje znacznie szerszą wiedzą na temat mediów, cykli wydawniczych, sposobie przygotowywania materiałów dziennikarskich etc”. (psp)

Źródło:

Eurobuild Poland, Cena szczerości, Ewa Andrzejewska, 01.04.07, s.58
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin