Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
XVII Dialog PR – PR, czyli promowanie reklamy? Porozmawiajmy o tym 9 października! „jeszcze nie tak dawno, w obliczu kryzysu, specjaliści ds. pr-u przepowiadali mocną pozycję pr-u i przesunięcie budżetów. jak jest dziś, w dobie komunikacji 360 stopni, agencji full service i digital? czy spece od public relations mogą, z ręką na sercu, powtórzyć te słowa? czy agencje pr, wygrywające międzynarodowe konkursy reklamowe, stanowią realną konkurencję dla reklamy? a może pr to tylko dodatek do jej promowania?” – tak tematy październikowego dialogu pr kreśli edyta kowal, redaktor naczelna proto.pl. do debaty tym razem zaprosiliśmy:. natalię hatalską (hatalska.com),. tytusa klepacza (juror cannes lions, do września 2014 concept director, 180hb+jung von matt, od października digital creative director, ddb),. michała pawelca (bla bla car). dirka artsa (member of the board and co-chair emea w proi worldwide). wojciecha borowskiego (mccann worldgroup). kiedy? 9 października 2014. gdzie? w h15 boutique, na ul. poznańskiej 15. start o godz. 14:30. „dialog odmieniamy w komunikacyjnym świecie przez wszystkie przypadki, teraz pora na dyskusję o przyszłości rynku pr i reklamy. kto będzie w posiadaniu »story«? czy pr to narzędzie, które uzupełnia kampanijne spoty? a może reklama będzie jedynie obrazować wizje kreśloną przez pr? rynek się zmienia, widzimy to na co dzień – debata, której jesteśmy partnerem, to sposobność podzielenia się spostrzeżeniami z każdej perspektywy rynku” – zachęca michał szapiro, director corporate communication & reputation management w 24/7 communication. podczas spotkania sprawdzimy, jak w obliczu tych zmian wygląda współpraca obydwóch branż. poznamy opinie tych, którzy takie kampanie tworzą i oceniają na międzynarodowych konkursach. zbadamy, dlaczego – jak twierdzi tytus klepacz, digital creative director, ddb – „promocja polskich rozwiązań kreatywnych na świecie jest dość słaba, a przy promocji festiwalowych kejsów najczęściej pracują same teamy kreatywne bez wsparcia działów pr”. omówimy te kejsy, które dzięki wzorowej pracy zespołowej reklamy i pr-u zostały docenione w świecie (kampania „język polski jest ą-ę”). prezes instytutu monitorowania mediów paweł sanowski przedstawi raport „między reklamą a pr. polski rynek reklamowy w pierwszym półroczu”. wspólnie z dirkiem artsem, przedstawicielem proi – globalnej sieci niezależnych agencji pr – i strategiem komunikacji dla takich firm jak: mcdonald, microsoft, wedel, eltel, tebodin, p&g, wizz air, mattel i tesco, zastanowimy się, czy tylko reklama przekłada się w widoczny sposób na sprzedaż. czy kreatywność to jedynie jej domena? spróbujemy również odpowiedzieć na pytania: co z markami takimi jak viagra czy linux, wykreowanymi zupełnie bez udziału reklamy, tylko przy wykorzystaniu narzędzi pr-owych? oraz: kto kreuje trendy, a kto za nimi ślepo podąża? razem z michałem pawelcem z blablacar odkryjemy, na co zwraca uwagę klient i na co chętniej wydaje pieniądze? co, według niego, lepiej sprzedaje produkt, a co „pozwala opowiadać ciekawsze historie”, jakie działania sprawią, że „marka będzie kojarzona z pewnym stylem życia”, a jakie „pozwolą umiejscowić produkt w szerszym kontekście” czy „pomogą w edukacji rynku”. i wreszcie – wspólnie z ekspertką w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej i znaną trendwatcherką natalią hatalską, sprawdzimy, jak na obecną sytuację na rynku wpłynął internet. na koniec zastanowimy się, czy rynek komunikacji stoi obecnie w obliczu drastycznej rewolucji oraz czy w miejsce starych podziałów pojawią się nowe. dyskusję będzie moderował prezes mccann worldgroup w polsce, wojciech borowski, który zarządza 5 wchodzącymi w jej skład firmami: agencją reklamową mccann, agencją marketingu zintegrowanego momentum, agencją digitalową mrm//mccann, agencją public relations weber shandwick i agencją produkcyjną craft. patronami medialnymi spotkania są magazyn brief oraz nowy marketing, a partnerem instytut monitorowania mediów i związek pracodawców branży internetowej iab polska. udział w konferencji jest bezpłatny. liczba miejsc jest ograniczona. zapisz się już dziś! udział w konferencji jest bezpłatny. liczba miejsc jest ograniczona. w związku z dużym zainteresowaniem konferencją, zaproszenia, będące ostatecznym potwierdzeniem udziału w xvii dialogu pr, redakcja proto.pl będzie wysyłać na mejle imienne w poniedziałek 6 października.
„Jeszcze nie tak dawno, w obliczu kryzysu, specjaliści ds. PR-u przepowiadali mocną pozycję PR-u i przesunięcie budżetów. Jak jest dziś, w dobie komunikacji 360 stopni, agencji full service i digital? Czy spece od public relations mogą, z ręką na sercu, powtórzyć te słowa? Czy agencje PR, wygrywające międzynarodowe konkursy reklamowe, stanowią realną konkurencję dla reklamy? A może PR to tylko dodatek do jej promowania?” – tak tematy październikowego Dialogu PR kreśli Edyta Kowal, redaktor naczelna PRoto.pl. Do debaty tym razem zaprosiliśmy:
- Natalię Hatalską (hatalska.com),
- Tytusa Klepacza (juror Cannes Lions, do września 2014 Concept Director, 180hb+Jung von Matt, od października Digital Creative Director, DDB),
- Michała Pawelca (Bla Bla Car)
- Dirka Artsa (Member of the Board and Co-chair EMEA w PROI Worldwide)
- Wojciecha Borowskiego (McCann Worldgroup)
Kiedy? 9 października 2014
Gdzie? W H15 Boutique, na ul. Poznańskiej 15
Start o godz. 14:30

„Dialog odmieniamy w komunikacyjnym świecie przez wszystkie przypadki, teraz pora na dyskusję o przyszłości rynku PR i reklamy. Kto będzie w posiadaniu »story«? Czy PR to narzędzie, które uzupełnia kampanijne spoty? A może reklama będzie jedynie obrazować wizje kreśloną przez PR? Rynek się zmienia, widzimy to na co dzień – debata, której jesteśmy partnerem, to sposobność podzielenia się spostrzeżeniami z każdej perspektywy rynku” – zachęca Michał Szapiro, Director Corporate Communication & Reputation Management w 24/7 Communication.
Podczas spotkania sprawdzimy, jak w obliczu tych zmian wygląda współpraca obydwóch branż. Poznamy opinie tych, którzy takie kampanie tworzą i oceniają na międzynarodowych konkursach. Zbadamy, dlaczego – jak twierdzi Tytus Klepacz, Digital Creative Director, DDB – „promocja polskich rozwiązań kreatywnych na świecie jest dość słaba, a przy promocji festiwalowych kejsów najczęściej pracują same teamy kreatywne bez wsparcia działów PR”. Omówimy te kejsy, które dzięki wzorowej pracy zespołowej reklamy i PR-u zostały docenione w świecie (kampania „Język polski jest ą-ę”). Prezes Instytutu Monitorowania Mediów Paweł Sanowski przedstawi raport „Między reklamą a PR. Polski rynek reklamowy w pierwszym półroczu”.
Wspólnie z Dirkiem Artsem, przedstawicielem PROI – globalnej sieci niezależnych agencji PR – i strategiem komunikacji dla takich firm jak: McDonald, Microsoft, Wedel, Eltel, Tebodin, P&G, Wizz Air, Mattel i Tesco, zastanowimy się, czy tylko reklama przekłada się w widoczny sposób na sprzedaż. Czy kreatywność to jedynie jej domena? Spróbujemy również odpowiedzieć na pytania: Co z markami takimi jak Viagra czy Linux, wykreowanymi zupełnie bez udziału reklamy, tylko przy wykorzystaniu narzędzi PR-owych? Oraz: Kto kreuje trendy, a kto za nimi ślepo podąża?
Razem z Michałem Pawelcem z BlaBlaCar odkryjemy, na co zwraca uwagę klient i na co chętniej wydaje pieniądze? Co, według niego, lepiej sprzedaje produkt, a co „pozwala opowiadać ciekawsze historie”, jakie działania sprawią, że „marka będzie kojarzona z pewnym stylem życia”, a jakie „pozwolą umiejscowić produkt w szerszym kontekście” czy „pomogą w edukacji rynku”. I wreszcie – wspólnie z ekspertką w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej i znaną trendwatcherką Natalią Hatalską, sprawdzimy, jak na obecną sytuację na rynku wpłynął Internet.
Na koniec zastanowimy się, czy rynek komunikacji stoi obecnie w obliczu drastycznej rewolucji oraz czy w miejsce starych podziałów pojawią się nowe. Dyskusję będzie moderował prezes McCANN Worldgroup w Polsce, Wojciech Borowski, który zarządza 5 wchodzącymi w jej skład firmami: agencją reklamową McCANN, agencją marketingu zintegrowanego Momentum, agencją digitalową MRM//McCANN, agencją Public Relations Weber Shandwick i agencją produkcyjną CRAFT.
Patronami medialnymi spotkania są Magazyn Brief oraz Nowy Marketing, a partnerem Instytut Monitorowania Mediów i Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapisz się już dziś!
Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona.
W związku z dużym zainteresowaniem konferencją, zaproszenia, będące ostatecznym potwierdzeniem udziału w XVII DIALOGU PR, redakcja PRoto.pl będzie wysyłać na mejle imienne w poniedziałek 6 października.