#twojstary – kampania wizerunkowa Starego Browaru

dodano: 
14.10.2016

Rodzaj:

case'y agencji

Firma:

Progressivo PSV

Cel kampanii

Kampania zaproponowana i realizowana przez Progressivo PSV ma na celu przypomnienie i podkreślenie tego, czym jest dziś marka Stary Browar. Czysty, mocny przekaz opracowanej koncepcji, oparty o współczesny język komunikacji, jest niezwykle sugestywny w odbiorze, otwiera pole do kreatywności nie tylko twórcom, ale i odbiorcom.

Grupy docelowe

Klienci stali i potencjalni (mieszkańcy Wielkopolski) z naciskiem na grupę wiekową 16-30 lat, partnerzy biznesowi, dziennikarze (grupa docelowa pośrednia)

Działania

#twójstary – pod takim hasłem rozpoczęła się kampania wizerunkowa poznańskiego Starego Browaru realizowana przez studio Progressivo PSV. Akcja promocyjna jest mocno osadzona w kulturze social, a niejednoznaczne hasło wzbudziło ogromne zainteresowanie wśród mieszkańców Poznania i regionu. Klient miał mocno sprecyzowane oczekiwania. Wbrew pozorom sprawy nie ułatwiał fakt, że Stary Browar jest liderem na rynku, z mocno ugruntowanym, silnym wizerunkiem. Zdecydowaliśmy się więc zaryzykować, idąc w przekaz niepozbawiony nuty przewrotności i humoru – mówi Maria Sobolewska z Progressivo PSV, odpowiedzialna za kreację, wdrożenie i koordynowanie projektu.

 

 

Kampania wizerunkowa jest podzielona na trzy etapy. Pierwsza odsłona #twójstary była eksponowana bez elementów brandingu Starego Browaru i miała charakter teaserowy. Kampania outdoorowa została przeprowadzona w Poznaniu oraz na terenie Wielkopolski. Odbiorcy fazy teaserowej kampanii zareagowali bardzo żywiołowo, czego dowodem były zdjęcia i posty wrzucane na popularne portale społecznościowe, jak Instagram czy Facebook. Potwierdziło to słuszność obranej przez nas strategii. Pierwszy etap nie rozwiewał wątpliwości, jaka marka kryje się za kampanią, dlatego jej odbiorcy nie kryli swojego zdziwienia – dodaje Maria Sobolewska.

 

Dopiero druga odsłona #twójstary została wzbogacona o elementy brandingu Starego Browaru. Nowy etap zdradza zdecydowanie więcej. W najbliższych miesiącach kampania nadal będzie rozwijana oraz mocniej zorientowana na wybraną grupę docelową.

 

 

Autor: Progressivo PSV
Art direction: Piotrek BDSN Okrasa
Projekt graficzny/big idea: Dominik Murzyn
Prowadzenie projektu: Maria Sobolewska

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin