Działalność rozpoczęła nowa agencja oferująca wsparcie w obszarach public relations, reklamy, mediów oraz treści cyfrowych. Agencja SERCA została założona przez ekspertkę z wieloletnim doświadczeniem w branży – Justynę Sztengreber.
Jak podkreślają twórcy agencji, SERCA powstały z myślą o markach, które chcą prowadzić przemyślaną komunikację zarówno w przestrzeni publicznej, jak i w kanałach cyfrowych. Agencja oferuje pełen pakiet działań – od strategii komunikacyjnych przez media relations, branded content i kampanie reklamowe po niestandardowe aktywacje.
„SERCA to partner dla marek, które chcą prowadzić komunikację z charakterem, opartą na dobrej strategii, aktualnym kontekście kulturowym i języku, który odbiorcy rozumieją i czują. Naszym celem jest tworzenie rozwiązań, które działają – w świadomości, w mediach i w wynikach” – przekazała Justyna Sztengreber.
Struktura agencji opiera się na czterech pionach operacyjnych:
- .pr – public relations, strategie reputacyjne, komunikacja kryzysowa,
- .ads – kampanie reklamowe, działania ATL/BTL, kreacja i copywriting,
- .media – media planning, branded content, współprace redakcyjne i partnerskie,
- .memy – kultura internetu, komunikacja digital native, treści viralowe.
W skład zespołu agencji wchodzą:
- Tomasz Milewski – ekspert z wieloletnim doświadczeniem zdobytym zarówno po stronie agencji reklamowych, jak i klienta. Przez ostatnie trzy lata związany był z agencją VML, gdzie jako Account Director kierował zespołem odpowiedzialnym za działania dla Lecha, a w latach 2022-2023 pracował dla marki Adidas. Jego kompetencje obejmują strategiczne zarządzanie relacjami z klientami, budowanie struktur projektowych oraz skuteczne łączenie perspektywy biznesowej z kreatywnym procesem tworzenia kampanii. Milewski w swojej pracy łączy umiejętności z zakresu strategii i kreacji, a także produkcji oraz technologii.
- Laurentyna Niedzieska – Project Managerka z kilkuletnim doświadczeniem w branży medialnej (newonce) i marketingowej. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów kreatywnych.
- Justyna Sztengreber – ekspertka z 15-letnim doświadczeniem w branży wielokrotnie nagradzana w polskich i międzynarodowych konkursach. Obecnie jest również członkinią Zarządu Klubu Twórców Reklamy KTR.
Agencja na stałe współpracuje także z doświadczonymi twórcami i konsultantami – Martyną Antecką, specjalistką ds. komunikacji, i Bartkiem Czarkowskim, dziennikarzem i dyrektorem programowym serwisów z branży muzycznej, a także zespołem redakcyjnym serwisu Donald.pl.
Pierwszym klientem agencji jest marka Lech należąca do Kompanii Piwowarskiej. Zespół SERC odpowiada za działania w zakresie PR ongoing oraz aktywacji specjalnych. (kn)