Natalia Janiszewska

Od lutego 2016 account manager w Mind Progress Group
Kieruje dedykowanym zespołem projektowym oraz koordynuje pracami dla MJM Group - właściciela sześciu marek oferujących smaki kuchni włoskiej, tureckiej i amerykańskiej: Broaster Chicken, Benvenuti in Italia, Choice, Efez, Road American Restaurant i Yogo by Choice.
Poprzednio, Janiszewska związana była z agencją Highlite PR. W branży działa od 2010 roku. Wcześniej, przez czetry lata, współorganizowała międzynarodowy festiwal kulturalny „Brave Festival - Przeciw wypędzeniom z kultury”.
Karierę w marketingu rozpoczęła w agencji PR Publicon. Kompetencje w obszarze komunikacji ugruntowała zaś w Highlite PR. W tym czasie pracowała między innymi dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, Listen For Syria - projektu Polskiej Akcji Humanitarej czy ruchu społecznego Matki na Działalności Gospodarczej.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin