olka kaźmierczak fot. Kamil Kotarba

Olka Kaźmierczak

Założycielka kolektywu Pop Up Grupa. Autorka pierwszego w Polsce bloga o komunikacji mody Fashion PR Girl oraz platformy dla ludzi PR-u mody Fashion PR Talks. Tworzyła i współtworzyła strategię PR takich marek jak Próchnik, RAGE AGE, SOHO Factory, JOANNA HAWROT, Stabilo, HUSH Warsaw czy Instytut Adama Mickiewicza (kampania „Poland. Come and complain.”). Pracowała także jako PR-owiec w agencji interaktywnej Bird&Co. Inicjatorka autorskich wykładów i szkoleń na uniwersytetach w całym kraju. Autorka tekstów o modzie publikowanych w magazynach „VIVA!Moda”, „Fashion Magazine”, „FUTU Paper”, „SEZON”.

Absolwentka polonistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim i Nowego Public Relations na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin