Żaczko OPPO

Piotr Żaczko

Od maja 2019 roku PR Manager marki OPPO Polska. Zajmuje się budowaniem i realizacją strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Odpowiada także za influencer relations i kontakt z mediami jako rzecznik prasowy marki. Ma raportować do Mo Zhang, Brand Managera OPPO Polska.

Do nowego miejsca Żaczko przeszedł z T-Mobile Polska, gdzie pracował niemal dekadę (ostatnio na stanowisku głównego specjalisty) i odpowiadał za komunikację PR dla segmentu konsumenckiego. Przez ostatnie trzy lata przygotowywał strategie i realizował działania PR dla wszystkich produktów B2C. Zajmował się też m.in. projektami wizerunkowymi (T-Mobile Fashion i Pomoc Mierzona Kilometrami), sponsoringowymi (także tymi dotyczącymi gamingu) czy e-PR-em. Wprowadzał także witrynę korporacyjną sieci oraz tworzył i prowadził jej oficjalny profil na Twitterze.

Jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stanisława Wyszyńskiego oraz podyplomowych studiów z public relations w Szkole Głównej Handlowej.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin