poniedziałek, 15 grudnia, 2025

WYDARZENIA

„Nie igraj” – ruszyła kampania edukacyjna dotycząca bezpiecznego i kulturalnego używania...

Działania obejmują media tradycyjne i społecznościowe. Edukacja prowadzona będzie w szkołach, lecznicach weterynaryjnych oraz schroniskach dla zwierząt w całym kraju...

Uświadamiać, angażować, zachęcać do działania. Kampanie edukacyjne Elbląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i...

Pierwsza kampania EPWiK pt. „Mam powody do picia elbląskiej wody” przekonywała mieszkańców do picia kranówki, uwzględniając ekonomiczne, środowiskowe i zdrowotne aspekty...

X dezaktywuje konto reklamowe Komisji Europejskiej. Odpłaca się za grzywnę?

Organ uznał system płatnych „niebieskich ptaszków” działający w serwisie za wprowadzający w błąd...

Przemysł kreatywny sceptyczny wobec współpracy OpenAI z Disneyem

Porozumienie to pozwala firmie zajmującej się AI na wykorzystanie postaci wytwórni filmowej w narzędziach generatywnej AI...

YouTube usprawnia proces nawiązywania współprac twórców z markami

Nowe aktualizacje zapewnią firmom bezpośredni dostęp do danych o wynikach promowanych materiałów wideo...

Michał Przedlacki Dziennikarzem Roku 2025. Ogłoszono laureatów 29. edycji konkursu Grand Press

W kategorii News wygrali Mariusz Gierszewski (Radio Zet) i Dominika Długosz („Newsweek Polska”) za materiał „Radio Zet ujawnia: Szymon Hołownia spotkał się pod osłoną nocy z wysłannikiem Jarosława Kaczyńskiego”...

PKO Bank Polski ogłasza przetarg na wybór agencji fieldmarketingowej

Wybrana firma ma zająć się pełną obsługą techniczną eventów sprzedażowych, sportowych i sponsorskich, w tym stoisk mobilnych...

All Hands Agency wspiera projekt Organizacji Odzysku ASEKOL PL

Agencja odpowiada za działania public relations, w tym relacje z mediami...

Ważna wiadomość dla Czytelników newslettera PRoto – czeka Was poranna dawka wiedzy!

Chcemy jeszcze lepiej odpowiadać na Wasze potrzeby, dlatego z przyjemnością informujemy, że zmieniamy godzinę wysyłki newslettera PRoto z popołudniowej na poranną...

Instagram edukuje, jak rozmawiać z nastolatkami o mediach społecznościowych

Seria „Carversations” ma na celu pokazanie autentycznych rozmów między rodzicami a ich dziećmi, które często odbywają się w samochodzie...

Chatboty wciąż zawodzą w sytuacjach kryzysowych

Test przeprowadzony przez The Verge ujawnił, że największe chatboty mają problemy z właściwą reakcją na wzmianki o myślach samobójczych...

Agencje i marketerzy z Polski nagrodzeni w Effie Awards Europe. Historyczny sukces McCANN

Tegoroczna edycja przyniosła cztery statuetki dla Polski. Trzy z nich trafiły do McCann Poland...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

„Efekt Smarzowskiego” w liczbach. Premiera filmu „Dom dobry” wywołała wyraźny wzrost dyskusji o przemocy domowej

Najnowszy film Wojciecha Smarzowskiego stał się czymś więcej niż wydarzeniem kulturalnym – zadziałał jak społeczny zapalnik. Realnie przełożył się na wzrost liczby zgłoszeń od osób szukających pomocy...

PRoto.pl Poleca