piątek, 26 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Odpowiedzialny biznes po polsku

Dziennik Polski zamieszcza na swoich łamach wywiad z Małgorzatą Gresztą, prezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W odpowiedzi na stwierdzenie dziennikarki, że pojęcie odpowiedzialnego biznesu może wydawać się sprzeczne samo w sobie, gdyż celem każdej działalności gospodarczej jest...

J&S znowu oświadcza

Dyrektor Generalny J&S Holding Ltd., Jarek Astramowicz, opublikował na łamach Gazety Wyborczej oświadczenie, w którym czytamy, że „żadna z firm wchodzących w skład J&S Group nie planuje ograniczenia swojej działalności w Polsce”, a „wszelkie spekulacje prasowe...

Śmiech na wizerunek

Humor, zabawa i optymizm to, jak wynika z opublikowanego na łamach Dziennika Elbląskiego artykułu, recepta na wydajność i polepszenie wizerunku firmy wewnątrz i na zewnątrz. Mirosław Konkel pisze, że „humor służy zbudowaniu bardziej przyjaznego wizerunku firmy...

Powrót do przeszłości – świąteczna nostalgia opanowała TikToka

Trend ten odzwierciedla potrzebę stabilności w niepewnych czasach...

Głos dziecka w roli głównej. Rzeczniczka Praw Dziecka rusza z kampanią społeczną

Akcja ma walczyć z funkcjonującą nadal postawą „Dzieci i ryby głosu nie mają”, dającą przyzwolenie na ignorowanie dziecięcych opinii, emocji i potrzeb...

OpenAI wprowadza nowe standardy ochrony nastolatków w ChacieGPT

Bezpośrednim powodem zmian są niepokojące doniesienia o negatywnym wpływie chatbotów na zdrowie psychiczne młodych ludzi...

Olga Kostrzewska-Cichoń rzeczniczką prasową Grupy Tauron

Ma doświadczenie m.in. jako dziennikarka mediów ogólnopolskich, takich jak TVN i TVN24...

24/7Communication wygrywa w przetargu Biedronki

Agencja odpowiada m.in. za realizację działań z obszaru komunikacji korporacyjnej, strategiczne doradztwo w zakresie public relations i public affairs...

Instagram wprowadza limit hashtagów

Decyzja ta ma na celu uporządkowanie widoku pod wpisami, gdzie dotychczas często pojawiały się niemal nieskończone listy tagów...

AI Mode od Google’a zagrożeniem dla blogerów kulinarnych? Tracą zasięgi i reputację

Narzędzie to podsuwa gotowe przepisy generowane przez sztuczną inteligencję, które są „sklejką” fragmentów pobranych z wielu blogów...

Rusza kolejna edycja konkursu The Next Gen of PR. Zgłoszenia do 19 stycznia

To polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek Next Generation PR World Cup, organizowanych przez ICCO...

OBTK współpracuje z International Rescue Committee

W ramach współpracy agencja odpowiada m.in. za opracowanie strategii komunikacji projektu „OPPORTUNITY”...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

W 2026 roku kryzysy przyjdą z internetu. Dezinformacja i deep fake największymi zagrożeniami

Dezinformacja i kryzysy online to największe zagrożenia dla reputacji w nadchodzącym roku – tak wskazali eksperci w badaniu „Kryzysometr”, realizowanym przez Alert Media Communications...

PRoto.pl Poleca