WYDARZENIA
Amerykańskie Stowarzyszenie Chirurgów Plastycznych (ASPS) jest inicjatorem ogólnokrajowej kampanii edukacyjnej. Akcja ma uświadomić Amerykanom, czym zajmuje się chirurgia plastyczna i odwrócić skutki programów telewizyjnych, takich jak „Extreme Makeover”, „The Swan” i „Nip/Tuck”. Kampania ma również rzucić...
Agencja PR Wena i Double Design przygotowały nowe biuletyny wewnętrzne dla Grupy PZU. Firmy zwyciężyły w zorganizowanym przez Grupę przetargu i przygotują nowe numery miesięczników „Świat PZU” i „Świat Agenta PZU”. Zadaniem obu pism jest wsparcie...
Clear Channel Poland otrzymał od Fundacji Nasza Ziemia tytuł i statuetkę „Przyjaciela Ziemi” za stworzone przez nią Ekologiczne Patrole Clear Channel. W ten sposób firma została wyróżniona za długotrwałe i bezinteresowne wsparcie działań Fundacji. Dzięki kampanii...



