Search: Sample
Sposobem na promowanie w Polsce słabo rozpoznawalnych śląskich marek ma być konkurs „Marka-Śląskie”, o którym pisze Polska Dziennik Zachodni.
Jak tłumaczy w gazecie Marta Soczyńska z biura kapituły konkursu, jego celem jest wypromowanie przedsięwzięć regionu województwa śląskiego...
Ile politycy wydają na bezcenne dla nich głosy wyborców? Portal Gazeta.pl postanowił dokonać takiego wyliczenia i okazało się, że najcenniejszych wyborców ma Waldemar Pawlak – jeden oddany na niego głos jest wart 11 złotych. Najmniej w...
Agencja Times Square Public Relations pracuje od czerwca dla Polskiej Izby Przemysłowo-Handlowej Budownictwa.Do zadań agencji należy doradztwo w komunikacji i działaniach PR-owskich prowadzonych przez Izbę.Koordynuje je szef agencji Wiktor Kammer. Jak dowiedziało się PRoto.pl, strony zdecydowały o...



