Search: Sample
Tytuł kampanii:Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”Podmiot realizujący program:GSK Commercial
Grupy docelowe:- Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych w całej Polsce- Społeczeństwo- Media
Cele: - Wykształcenie w polskim społeczeństwie postaw prozdrowotnych- Zmiana nastawienia Polaków wobec chorób nowotworowych- Zachęcenie do zapobiegania chorób przez...
Na nietypowy pomysł na promocję wpadli radni Puław. W tym miesiącu puławski urząd miasta rozdał 1000 ramek zakładanych na rejestrację samochodową z hasłem: „Puławy, z myślą o człowieku”. Jak informuje portal MMPuławy Ratusz musiał zamówić dodatkową...
Trwa kampania artystyczno-informacyjna Fryderyk w Warszawie – 200 lat od Wielkiej Przeprowadzki Chopina do Warszawy. Ma ona pokazać związek Fryderyka Chopina z miastem poprzez upamiętnienie 200 rocznicy przeniesienia się kompozytora z Żelazowej Woli do stolicy.
Inicjatorem projektu jest...



