piątek, 19 grudnia, 2025

Search: Sample

Poczta Polska: ułańska fantazja Gazety Wyborczej

Jak informowaliśmy wczoraj, Gazeta Wyborcza skrytykowała pomysł rebrandingu Poczty Polskiej. „(…)chyba tylko ułańską fantazją można tłumaczyć wyliczenia Gazety Wyborczej odnośnie kosztów wdrożenia nowego systemu identyfikacji wizualnej Poczty” – odpowiada na swoim blogu Zbigniew Baranowski, rzecznik Poczty...

Palikot o swojej przemianie: niezły numer i PR

Przebranie, obłuda i PR – takimi przymiotnikami Janusz Palikot określa przemianę Jarosława Kaczyńskiego. Swojej transformacji dokonał właśnie po to, by obnażyć słabości prezesa PiS. „Zrobiłem niezły numer z tym przebraniem, dokładnie spełniłem wasze oczekiwania” – mówi Palikot...

Kryzys jest prosty – nie bądź strusiem, pokaż twarz

Kryzys to koszmar klientów i marzenie PR-owców z agencji. Krótka, intensywna praca za dobre pieniądze, szkoda tylko, że efektami –  nawet jeśli są – superrzadko można się chwalić… Zasady postępowania kryzysowego są tak proste, że nieustannie fascynuje...

Brak wyników

spot_img