Search: Sample
Jak informowaliśmy wczoraj, Gazeta Wyborcza skrytykowała pomysł rebrandingu Poczty Polskiej. „(…)chyba tylko ułańską fantazją można tłumaczyć wyliczenia Gazety Wyborczej odnośnie kosztów wdrożenia nowego systemu identyfikacji wizualnej Poczty” – odpowiada na swoim blogu Zbigniew Baranowski, rzecznik Poczty...
Przebranie, obłuda i PR – takimi przymiotnikami Janusz Palikot określa przemianę Jarosława Kaczyńskiego. Swojej transformacji dokonał właśnie po to, by obnażyć słabości prezesa PiS.
„Zrobiłem niezły numer z tym przebraniem, dokładnie spełniłem wasze oczekiwania” – mówi Palikot...
Kryzys to koszmar klientów i marzenie PR-owców z agencji. Krótka, intensywna praca za dobre pieniądze, szkoda tylko, że efektami – nawet jeśli są – superrzadko można się chwalić…
Zasady postępowania kryzysowego są tak proste, że nieustannie fascynuje...



