sobota, 20 grudnia, 2025

Search: Sample

Kobiece oblicze social media

Marketing stał się kobiecy – czy tego chcemy, czy nie, nadeszła era female economy. Kobiety zarabiają tyle samo co mężczyźni, a przy tym to od nich zależy większość decyzji zakupowych w gospodarstwach domowych. Także dziedzina technologii...

Nowy szef regionu EMEA w Worldcom PR Group

Corinna Voss została nowym szefem regionu EMEA w Worldcom Public Relations Group, międzynarodowej grupie zrzeszającej niezależne agencje public relations.Corinna Voss zarządza niemiecką agencją HBI International PR&Marcom w Monachium. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w PR i marketingu....

Pięć firm z Warszawy w przetargu ministerstwa

Pięć firm przystąpiło do przetargu Ministerstwa Środowiska na przeprowadzenie kampanii edukacyjnej „Daj się ponieść” Są to: Walk The Line, Laboratorium Komunikacji, Infinity Media, Axel Springer Polska, BTL Point Group. Budżet kampanii przewidziano na 200 000 zł brutto. Kampania...

Brak wyników

spot_img