środa, 10 grudnia, 2025

Search: Sample

Z czym nas będą kojarzyć?

Jakim motywem będą promować się mistrzostwa piłkarskie Euro 2012, zastanawia się dziennik Polska. Czy – jak niepokoi się, cytowany w tekście – Eryk Mistewicz – czeka nas „kompromitacja”?Zgodnie z planami MSZ-u Polska miała pokazywać się jako kraj...

Wiejjj do Gdyni!

To hasło najnowszej kampanii promującej Gdynię jako miejsce wydarzeń kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych. Na promocyjnych bilbordach i citylightach w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Śląsku, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Lublinie, Białymstoku, Bydgoszczy i Toruniu zawisły plakaty z charakterystycznymi...

Wpływ zarządzania kryzysowego na reputację organizacji (część 1)

Sytuacje kryzysowe coraz częściej dotykają każdą organizację. Kierownicy większości organizacji nie przywiązują wagi do systematycznego identyfikowania sytuacji problemowych, analizowania ich, uwzględniania w planach działań, oraz opracowywania skutecznych strategii przeciwdziałania skutkom sytuacji kryzysowych. W przypadku zainteresowania mediów...

Brak wyników

spot_img