Search: Sample
Z głosowaniem w eurowyborach jest jak z historią o piosenkach z filmu „Rejs”, tłumaczy Nowinom Dariusz Tworzydło. Lubimy te, które znamy. Podobnie rzecz się ma z politykami, czytamy.<BR Zdaniem Tworzydły, wielu wyborców nie wie, jakie kwalifikacje...
Najtańszą promocją miast jest wykorzystanie kojarzonych z nimi stereotypów, czytamy w Marketing&more. Jednak, jak pisze Magdalena Rydzik, miasta wolą pozostać „nijakie, tylko dlatego, by nie przyznać się do snobizmu lub wieśniactwa”. Skojarzenie miast z takimi cechami,...
Polska Gazeta Krakowska ujawnia budżety promocyjne, jakie partie zamierzają przeznaczyć na eurowybory. Z tekstu dowiemy się także, dlaczego kampania wyborcza ruszyła dość „topornie”.Partie nie przewidują większych wydatków, ani specjalnych promocyjnych „fajerwerków”, piszą dziennikarze Polski Gazety Krakowskiej....



