sobota, 13 grudnia, 2025

Search: Sample

Efekty działań PR w czasie recesji

Z najnowszego raportu Forrester Research Social Media Playtime is Over* wynika, że recesja przyczyniła się do większego nacisku na PR-owców i marketerów, aby dostarczali oni mierzalne rezultaty swoich działań. Istnieją różne narzędzia, które to umożliwiają. Do...

Edelman Polska dla nowego klienta

Agencja Edelman Polska ma obsługiwać wybrane projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej dla firmy UPC Polska. Współpraca pomiędzy UPC Polska a Edelman Polska obejmuje m.in. tworzenie programów edukacyjnych dla pracowników oraz zarządzanie wybranymi narzędziami dotarcia do nich....

Mocni wizerunkiem

Znane są już wyniki Ogólnopolskiego konkursu Mocni Wizerunkiem 2009. Ma on wyróżniać firmy, które w swoich działaniach komunikacyjnych i wizerunkowych wspierają organizacje i akcje charytatywne, ludzi, czy projekty społeczne.W tegorocznej edycji konkursu przyznano trzy równorzędne nagrody....

Brak wyników

spot_img