sobota, 20 grudnia, 2025

Search: Sample

Jak PSP PZPN szkoliło

O sile marketingu sportowego i poprawie wizerunku PZPN-u z Tomaszem Rachwałem z Polish Sport Promotion rozmawia dziennikarz magazynu Piłka Nożna Plus. W wywiadzie ekspert ujawnia między innymi, jak długo trwało szkolenie medialne Grzegorza Laty.Z relacji Rachwała...

Co z logo Białegostoku?

Gazeta Współczesna kontynuuje temat problemów Białegostoku z logo promującym miasto. Zdaniem lokalnych radnych SLD - projektów, które mogłyby zastąpić kontrowersyjny projekt przygotowany przez Grupę Eskadra, jest sporo.Białostoccy radni Sojuszu Lewicy Demokratycznej zaprezentowali kilka prac, które jako logo...

PR potrzebny w hotelu

„Choć przedsiębiorcy coraz częściej oficjalnie deklarują zainteresowanie PR-em, to jednak w rzeczywistości zazwyczaj nadal jest on traktowany jako tańsza siostra reklamy i metoda zamieszczania w mediach informacji o firmie” - pisze na łamach magazynu Rynek Podróży...

Brak wyników

spot_img