piątek, 19 grudnia, 2025

Search: Sample

wywiad z… Krzysztofem Pasoniem o reputacji, kryzysie i…

Reputacji nie zdobywa się działaniami PR-owymi i reklamą, lecz uczciwością, partnerstwem, rzetelnością i wiarygodnością w traktowaniu potrzeb klienta jako priorytetów, stanowiących oś konstrukcyjną strategii przedsiębiorstwa.

Ameryka zmienia język narracji

Wirtualne wydanie Washington Post informuje, że nowa władza zmienia sposób nazywania, a tym samym - komunikowania się ze społeczeństwem na temat globalnego terroryzmu. Co usłyszymy w zamian za wypromowany przez George'a W. Busha slogan „War On...

Pięć firm w przetargu dla Radomia

Do drugiego przetargu na opracowanie strategii marki Radomia zgłosiło się pięć podmiotów – informuje Gazeta Wyborcza Radom. Termin składania wniosków o dopuszczenie do następnego etapu przetargu upłynął 20 marca. Jak czytamy w informacji, pojawiło się pięć...

Brak wyników

spot_img