czwartek, 18 grudnia, 2025

Search: Sample

Michalski o kampanii TOPR

O kampanii informacyjnej dotyczącej wyprawy polskich ratowników w Himalaje z okazji 100-lecia TOPR-u opowiada Zbigniew Michalski, dyrektor generalny Perception PR.Redakcja: Z okazji uczczenia 100-lecia istnienia Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego ratownicy TOPR wybierają się na wyprawę w Himalaje....

Fotograficzny klient MPR

Agencja MPR rozpoczyna pracę dla firmy Well Done Studio, dostawcy usług fotograficznych w sektorach b2b i b2c. MPR zajmie się doradztwem public relations, działaniami e-PR-owskimi oraz kontaktami z mediami. Umowa zawarta została na czas nieokreślony i...

Ursus kończy z ciągnikami

Życie Warszawy informuje, że władze dzielnicy Ursus w Warszawie planują kampanię promującą jej nowy wizerunek. Ma ona na celu zerwanie z dotychczasowym image’em dzielnicy, która kojarzy się głównie ze znajdującą się tam fabryką ciągników. Jak wynika...

Brak wyników

spot_img