sobota, 13 grudnia, 2025

Search: Sample

Czas się wziąć do pracy!

Łukasz Perzyna na łamach Tygodnika Solidarność pisze, że kosztowny marketing zdominował działania rządu i kontakty między partiami. Obecnie PR-owcy chętniej promują wizerunki liderów niż antykryzysowe programy. Autor stwierdza, że „kryzys gospodarczy obnażył słabość polityki, zdominowanej przez...

Tęczowe wsparcie dla Platformy

W magazynie Marketing&more ukazał się artykuł Magdaleny Rydzik i Rafała Szubstarskiego na temat poparcia środowisk homoseksualnych dla polskich partii politycznych. Jak czytamy w artykule, PO jest w prowadzeniu polityki miłości tak dobra, że nawet homoseksualiści zapomnieli,...

Spychała PR managerem Żabki

Jacek Spychała został PR managerem sieci Żabka. Na stanowisku tym zastąpił Agnieszkę Michalak-Lunt, która odeszła z firmy. Spychała ma się zajmować głównie kontaktami z mediami. Do Żabki przeszedł z agencji Q&A Consulting, w której pracował od...

Brak wyników

spot_img