sobota, 20 grudnia, 2025

Search: Sample

Czy w czasie kryzysu opłaca się zakładać agencję PR?

Czytelnicy PRoto, którzy wzięli udział w ostatniej sondzie na temat zakładania firmy PR-owskiej w czasie załamania gospodarczego, są podzieleni we wspomnianej kwestii. W badaniu wzięło udział 414 osób.Aby dowiedzieć się o wynikach sondy, zapraszamy do czytania...

wywiad z… Grażyną Leją o nowej kampanii Krakowa w CNN

Redakcja PRoto: Z czym ma się Kraków kojarzyć za granicą?Grażyna Leja*: Chcemy, aby nasze miasto kojarzyło się z elegancją, z bezpieczeństwem, z dobrym spędzaniem czasu.Red: A czy w czasie kryzysu ekonomicznego chcą Państwo inaczej promować miasto,...

Al Jazeera walczy o wizerunek

Na portalu agencji informacyjnej Reuters ukazała się informacja, że telewizja Al Jazeera rozpoczyna kampanię public relations. Jak czytamy w artykule kampania ma na celu zmianę wizerunku stacji i dotarcie do szerszej liczby widzów w USA i...

Brak wyników

spot_img