sobota, 20 grudnia, 2025

Search: Sample

Wykorzystanie monitoringu mediów przez specjalistów ds. komunikacji

Portal PRoto pomiędzy 6 a 23 stycznia 2009 r. przeprowadził badanie na temat wykorzystania monitoringu mediów przez firmy na polskim rynku. To już druga edycja projektu, pierwsza miała miejsce na początku 2007 roku.Badanie miało formę anonimowej...

Nawet kryzys ma wizerunek

W programie Marketing Mix na antenie radia PiN Stefan Dunin-Wąsowicz, dyrektor firmy BPI tłumaczył jak managerowie z różnych stron świata podchodzą do obecnego kryzysu gospodarczego. Okazuje się, że w zależności od kraju, obraz kryzysu różni się.Grudniowe...

DBM PR Team i Philips

DBM PR Team realizuje projekt z zakresu komunikacji wewnętrznej dla firmy Philips Lighting Polska. Agencję wybrano w drodze przetargu. Projekt jest związany ze zmianami zachodzącymi w firmie i koniecznością informowania o niej pracowników. Umowę podpisano na...

Brak wyników

spot_img