Search: Sample
Weber Shandwick wraz z Economist Intelligence Unit przeprowadziły badanie dotyczące istnienia i funkcjonowania strategii zarządzania wizerunkiem online w firmach. Zgodnie z wynikami badania „Ryzykowny Biznes: Reputacja online” aż 67 proc. szefów światowych firm uważa, że nielojalni...
Dyrektor Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy od 2001 roku, związany z Fundacją od 1997 r. Wcześniej zajmował się komunikacją marketingową w tygodniu Polityka. Członek Zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Przewodniczący Grupy Inicjatywnej, a następnie prezes Zarządu Forum Darczyńców...
Z myślą o PR-owcach i przedsiębiorcach zainteresowanych inwestowaniem w branżę telekomunikacyjną i IT, portal efi24.com stworzył nowy biuletyn informacyjny – „IT&Telekomunikacja”. efi24.com to nowy projekt Instytutu Monitorowania Mediów skierowany do inwestorów zainteresowanych działalnością w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W...



