sobota, 13 grudnia, 2025

Search: Sample

Wywiad z… Krzysztofem Candrowiczem o promocji Łodzi jako ESK 2016 

Należy pamiętać, że ESK to nie jest projekt promocyjny, ale przede wszystkim strategiczny projekt rozwoju miasta poprzez sektor kulturalny, a promocja i zmiana wizerunku to tylko „pozytywny efekt uboczny’. Zatem na te wszystkie działania merytoryczne, kulturalne,...

Rowland z nowym klientem

Publicis Consultants Rowland wspiera wejście na polski rynek Grupy Autogrill. Za obsługę klienta odpowiadają Anna Załuska, Joanna Milewska, Ewa Pitera z działu Corporate&Financial Relations. Kontrakt ma charakter projektowy. Klient zgłosił się do agencji na podstawie rekomendacji....

PZPN ma agencję PR-owską

Polish Sport Promotion odpowiada za obsługę Polskiego Związku Piłki Nożnej. Umowę podpisano bezterminowo. Agencja ma odpowiadać za wizerunek Związku, w tym - koordynację relacji z mediami. Jak powiedział redakcji Sławomir Rykowski „Za działania wizerunkowe Związku będziemy odpowiadać...

Brak wyników

spot_img