piątek, 19 grudnia, 2025

Search: Sample

On Board z Hay Group

On Board PR nawiązała współpracę z firmą doradczą Hay Group. W jej ramach zespół agencji ma być odpowiedzialny za przeprowadzenie audytu komunikacyjnego, opracowanie strategii komunikacji dla polskiego oddziału klienta oraz prowadzenie biura prasowego. Za realizację projektu...

Radosław Wójcik

Od 2014 roku Starszy Specjalista ds. Promocji w Muzeum Historii Żydów Polskich, gdzie zajmuje się promocją wydarzeń kulturalnych - muzycznych, kulinarnych i literackich - oraz komunikacją w mediach społecznościowych. Od 2016 roku koordynator i sekretarz konkursu...

Dlaczego sponsoring kuleje?

„W Polsce nie dba się o przygotowanie sportowca do świadomego kreowania i podtrzymywania pozytywnego wizerunku”, pisze na łamach Pulsu Biznesu Michał Lisiecki.Autor uważa, że krajowy rynek nie radzi sobie jeszcze ze sponsoringiem. Wśród podstawowych błędów wymienia...

Brak wyników

spot_img