sobota, 20 grudnia, 2025

Search: Sample

W kryzysie warto postawić na PR

Co kryzys ma wspólnego z działaniami PR-owskimi lub reklamowymi, pyta na łamach miesięcznika Press Bogusław Cieślar, rzecznik prasowy Fiat Auto Poland. Jego zdaniem, mogą one zostać ograniczone wobec widma cięć wydatków, jakie planuje wiele firm. Wszystkiemu...

Program Odpowiedzialnej Sprzedaży STOP18

Projekt „Program Odpowiedzialnej Sprzedaży STOP18” firmy Philip Morris Polska został wyłoniony w konkursie na najlepszą praktykę z zakresu współpracy z biznesem na rzecz społeczeństwa przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz zaprezentowany podczas Targów Dobrych Praktyk w październiku...

Znów zmiany w PiS-ie

Rzeczpospolita przekonuje, że Prawo i Sprawiedliwość kolejny raz zmienia styl uprawiania marketingu politycznego. Przygotowywana właśnie konwencja partyjna ma być „przełomowa”, a wizerunek i program polityczny partii zmieniony „nieoperacyjnie”.Jak pisze Karol Mantys, amerykański styl, dominujący dotychczas na...

Brak wyników

spot_img