Search: Sample
O tym, jakimi Polacy są lobbystami na rzecz własnego kraju oraz jaki wizerunek przez ostatnich dwadzieścia lat na arenie międzynarodowej wypracowała sobie Polska, pisze Edward Lucas na łamach tygodnika Wprost.Zdaniem autora - brytyjskiego publicysty The Economist - Polska...
Wiesław Gałązka na łamach Brief.pl zastanawia się, na czym tracą polskie marki polityczne. Autor stwierdza, że w grudniu 2008 wizerunki Jarosława Kaczyńskiego, Bronisława Komorowskiego i Zbigniewa Ziobry ucierpiały najbardziej. Zauważa ponadto, że najwięcej stracił prezes PiS....
Portal rp.pl opublikował artykuł Mariusza Gossa i Łukasza Zalesińskiego na temat potrzeby wizerunkowych zmian w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Jak czytamy w artykule, specjaliści uważają, że obecnie Orkiestra jest świetnie działającą „firmą”, zbierającą pieniądze na szczytny...



