Search: Sample
Od lutego 2011 r. koordynator ds. komunikacji i CSR w Federacji Polskich Banków Żywności. Wcześniej, od sierpnia 2010 pełniła funkcję eksperta ds. promocji i PR w organizacji Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej. Do jej głównych obowiązków należała promocja...
Od marca 2012 roku rzeczniczka stołecznego Teatru Syrena. Wcześniej (od sierpnia 2009) specjalista ds. promocji w Biurze komunikacji Teatru Wielkiego Opery Narodowej. Do połowy 2008 roku zajmowała stanowisko rzeczniczki prasowej Amnesty International Polska.
Absolwentka Międzynarodowych Stosunków Politycznych...
O rolę pieniędzy w kreowaniu wizerunku polityków, reporter TVN24 pytał w programie „Dzień po dniu” znawców marketingu politycznego. Wiesław Gałązka zaznaczył, że w Stanach właśnie zakończyła się „największa kampania, którą mieliśmy okazję oglądać”, a reporter dodaje, że...



