czwartek, 11 grudnia, 2025

Search: Sample

Tną wydatki na PR

Reuters informuje, że w trzecim kwartale 2008 roku brytyjskie firmy obniżyły o jedną trzecią budżet przekazywany na marketing, reklamę i PR. Jak czytamy w artykule badanie przeprowadzone przez Institute of Practitioners in Advertising (IPA) wykazało, że...

PR nie przynosi chwały

W Przekroju ukazała się rozmowa Aleksandry Pawlickiej z Wojciechem Cwaliną, profesorem ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, na temat działań PR prowadzonych przez premiera i rząd. Cwalina uważa, że obecny rząd nie jest pierwszym, który...

Kosztowne pro publico bono

W dodatku Dobra Firma do dziennika Rzeczpospolita Marcin Żuk pisze o utrudnieniach podatkowych, jakie spotykają prawników i wszystkie firmy prawnicze, które chcą prowadzić akcje pro publico bono. Zdaniem autora, polskie prawo dyskryminuje prawników, którzy chcą zadbać...

Brak wyników

spot_img