Search: Sample
Stolica, jak czytamy w Życiu Warszawy, chce pomóc turystom naprawdę zakochać się w Warszawie, zwłaszcza przy okazji zbliżającego się EURO 2012. We władzach miasta zaczyna się budzić świadomość, że do mistrzostw coraz mniej czasu, pisze Konrad...
Gdynia zmienia wizerunek, donosi prasa. Puls Biznesu przekonuje, że Gdynia stawia na promocję miasta jako nowoczesnego ośrodka biznesu i rekreacji. „Cinkciarze, marynarze, sklepy Baltona i ORP Błyskawica już od jakiegoś czasu nie są znakami rozpoznawczymi miasta”...
Anna Łopuch objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora PR w firmie VSoft. Będzie ona pełniła także funkcję szefa marketingu. Łopuch ma być odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, realizację strategii marketingowej i współpracę z zewnętrznymi partnerami firmy. Dotychczas...