Search: Sample
Polska Gazeta Krakowska informuje o drugiej młodości i wizerunkowym sukcesie podkrakowskiego Pcimia. Jak podaje gazeta, od czasu wyemitowania reklamy z udziałem Johna Cleese'a, Pcim wzorowo wykorzystał potencjał promocyjny, a skutki kampanii są dla miasta wymierne.Piotr Czarniecki,...
Czy, jak sugerował Puls Biznesu, w Banku PKO BP dojdzie do iście kopernikańskiej rewolucji wizerunkowej, pyta rzecznika banku Krzysztofa Gacka oraz PR-owców Radio PIN. Rzecznik nie potwierdza, ale też nie zaprzecza. Wiadomo jednak, że bank odrzucił...
Jacek Kucharczyk, socjolog z warszawskiego Instytutu Spraw Publicznych pisze na łamach Rzeczpospolitej na temat wizerunku Platformy Obywatelskiej, PR-u rządu i opozycji.Autor uważa, że działania PR prezentowane przez gabinet Tuska są jedną z jego największych słabości. Dodaje...