niedziela, 14 grudnia, 2025

Search: Sample

Microsoft poprawia wizerunek

Tomasz Boguszewicz na łamach Rzeczpospolitej pisze o zamiarach poprawy wizerunku, jakie ma Microsoft. Firma pragnie poprawić wizerunek Windows Vista. Jak czytamy w gazecie globalna kampania rozpocznie się 4 września i ma sprawić, by Vista przestała się...

Papaya Group i PAH

Agencja Public Relations Papaya Group podpisała umowę z Polską Akcją Humanitarną na obsługę PR-owską akcji Świąteczny Stół Pajacyka. Do zadań agencji należą m.in.: relacje z mediami, e-pr, pomoc przy tworzeniu programu ambasadorskiego oraz pozyskiwanie powierzchni reklamowych....

Jak prowadzić negocjacje

Adam Jarczyński z Polskiej Akademii Public Relations radzi czytelnikom dodatku Praca do Dziennika, w jaki sposób korzystnie wypaść podczas biznesowej rozmowy telefonicznej i jak wzmocnić corporate identity reprezentowanej przez nas firmy. Przestrzeganie zasad wspomnianych w tekście,...

Brak wyników

spot_img