Search: Sample
Warszawski magistrat rozstrzygnął konkurs na gadżety promujące 200 urodziny Fryderyka Szopena, pisze Dziennik. Jednak Max Olech z agencji reklamowej Saatchi&Saatchi dziwi się, że miasto chce się promować przy pomocy plagiatu. Władze miasta zdecydowały, że szopenowskie uroczystości...
Polska analizuje wizerunek ministra Radosława Sikorskiego, nazywając go „czołowym gwiazdorem gabinetu premiera” – oczywiście obok samego Tuska, piszą Tomasz Pompowski i Wiktor Świetlik. Z badań CBOS-u cytowanych przez dziennikarzy wynika, że Radosławowi Sikorskiemu ufa 48 proc....
Polska Gazeta Krakowska podaje, że Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne kupuje sobie spokój za 300 tys. zł. Chodzi o to, czytamy w tekście, że zamiast zainwestować w nowe połączenia komunikacyjne, wyda pieniądze na kampanię promocyjną. Zdaniem Marka Gancarczyka...



