Search: Sample
Jak podaje portal sportsillustrated.cnn.com, Chiny starają się o to, by jeszcze przed Olimpiadą zyskać wizerunek kraju, który walczy z nielegalnym dopingiem sportowców. Nie jest to łatwe, bo Chiny uważane są za największego na świecie producenta i...
Dyrektor Marketingu i PR w międzynarodowej korporacji finansowej Coface. Wcześniej w strukturach międzynarodowych organizacji w branży motoryzacyjne, paliwowej, FMCG, bankowej.
Niezależny konsultant w dziedzinie marketingu i public relations. Realizował projekty marketingowe i PR dla instutucji kultury, ONZ,...
Dyrektor Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta, odpowiedzialna za strategię marketingową Gdańska. Pomysłodawczyni międzynarodowej kampanii Zaczęło się w Gdańsku, przeprowadzonej w 25 rocznicę Strajków Sierpniowych i powstania Solidarności.
Autorka hasła GDAŃSK: MORZE MOŻLIWOŚCI i innych pomysłów kreatywnych związanych...