wtorek, 9 grudnia, 2025

Search: Sample

Jak podczas kryzysu rozmawiać z mediami

O specyfice kryzysu i tym, jak w jego obliczu komunikować się z mediami rozmawiali w studiu TVN CNBC Łukasz Malczewski z agencji ComPress oraz Przemek Mitraszewski z firmy agencji Lighthouse. Zdaniem Malczewskiego jedynie znikomy odsetek polskich...

Straż miejska startuje z promocją

Rusza roczna kampania wizerunkowa krakowskiej straży miejskiej, donosi Dziennik Polski Kronika Krakowska. Strażnicy pojawią się na plakatach, billbordach i autobusowych wlepkach, aby przypomnieć mieszkańcom miasta, jak się z nimi skontaktować w sytuacji niebezpiecznej. Akcja ma promować...

Czarna owca politycznego PR-u

Na łamach Dziennika Cezary Michalski rozmawiał z Grzegorzem Miecugowem – dziennikarzem TVN o obrazie polskich polityków. Zdaniem ich obu, trudno wymienić polityka, który miałby dziś gorszy wizerunek od Anny Fotygi. Miecugow uważa, że zły wizerunek ustępującej...

Brak wyników

spot_img