niedziela, 14 grudnia, 2025

Search: Sample

Rośnie znaczenie PR-owców

Na niezależnym forum publicystów salon24.pl pojawił się artykuł Zbigniewa Modrzewskiego na temat wyborów w Stanach Zjednoczonych i rosnącej roli specjalistów ds. PR-u w wyścigu o fotel prezydenta USA.Autor uważa, że prezencja polityka ma dziś ogromny wpływ...

Kampania wizerunkowa Lublina Nieziemski Klimat – maj 2008

Opis sytuacjiW ramach projektu Marka Lublin, Kancelaria Prezydenta – Marketing Miasta przeprowadził analizę potencjału Lublina, ogólnopolskie badania wizerunkowe (ilościowe), badanie jakościowe pomysłów na wizerunek oraz konsultacje społeczne. W wyniku tych prac powstała strategia marki Lublin, a...

Gwiazdy tworzą markę

Forbes opublikował listę najpopularniejszych gwiazd polskiego show-biznesu. Jak twierdzą autorzy raportu „Rozgłos zwykle oznacza zarabianie sporych pieniędzy. Gaże są miernikiem popularności, sławy, uznania publiczności”. Do 10 gwiazd, które dostałyby największe honoraria za kampanie reklamowe zaliczają się:...

Brak wyników

spot_img